Apsipirkimas
Visos prekių kainos yra nurodytos jų kortelėse. Jei yra papildomas pasirinkimas / akcija / nuolaida, kaina perskaičiuojama ir pasikeičia el.parduotuvėje automatiškai arba panaudojus nuolaidos kodą prekių krepšelyje.
Jeigu parduotuvėje apsiperkama už 35 € ir daugiau, tuomet Jums bus taikomas nemokamas pristatymas ir visos kainos el.parduotuvėje www.hozy.lt bus pateikiamos įskaičiuojant nemokamo pristatymo funkciją visoje Lietuvoje, išskyrus Kuršių Neriją.
Mes prekiaujame tik internetu, todėl prekių ekspozicijos neturime. Atsiradus galimybei tam tikras prekes įsigyti fiziniu adresu, šia žinia ir tokiomis prekėmis mes pasidalinsime savo el.parduotuvėje.
Jeigu prekės kortelėje yra spalvų pasirinkimas, vadinasi prekė gali būti tik tokių spalvų. Jei pasirinkimo nėra, tuomet ji gali būti tik tokios spalvos, kokia yra matoma prekės nuotraukoje(-ose).
Tikime, jog turime didelį prekių pasirinkimą, galintį atitikti daugelio mūsų pirkėjų poreikius. Atsiprašome, tačiau negalime pagaminti kitokių matmenų prekės, nei nurodyta jos kortelėje. Ieškote kažko savito, neįprasto? Susisiekite su mumis ir mes jums padėsime rasti geriausią prekę, atitiksiančią jūsų poreikius.
Sąskaitos faktūros yra išrašomos ir siunčiamos automatiškai kiekvienam pirkėjui, nepaisant to, ar apsiperka fizinis, ar juridinis asmuo. Jeigu sąskaita po užsakymo įvykdymo jums nebuvo atsiųsta, tačiau yra reikalinga, prašome susisiekti su mumis el.paštu info@hozy.lt
Pristatymo informacija
Didesnius baldus visuomet pristatome kurjerių pagalba, galite rinktis iš dviejų variantų: LP Express Kurjeris arba Venipak Kurjeris.
Prekes, telpančias paštomate, pristatysime į jūsų pasirinktą paštomatą arba kurjeriu, galite rinktis iš šių variantų: LP Express Kurjeris, LP Express Paštomatai, Omniva (Lithuania) Paštomatai, Venipak atsiėmimo taškai, Venipak Kurjeris.
Jeigu pirkinių krepšelio vertė iki 35 €, pristatymo kaina priklauso nuo pasirinkto pristatymo būdo, pristatymo kaina svyruoja nuo 1,99 € iki 2,99 €. Pristatant į Kuršių Neriją, pristatymo kaina gali skirtis.
Jeigu pirkinių krepšelio vertė virš 35 € – prekių pristatymas visoje Lietuvoje nemokamas, išskyrus Kuršių Neriją.
Dėl prekių pristatymo į Kuršių Neriją prašome kreiptis telefonu +370 635 76516 arba el. paštu info@hozy.lt.
Prekių pristatymas priklauso nuo gamintojo, tačiau prie kiekvieno produkto rasite informaciją apie preliminarų pristatymo laiką.
Vidutinis pristatymo laikas yra nurodytas kiekvienos prekės kortelėje, prie mygtuko „į krepšelį”. Prekių pristatymo terminas yra skirtingas, nes priklauso nuo tam tikrų faktorių, tokių kaip: gamintojas, medžiagos ar spalvos pasirinkimas, užsakymo apimtis ir pan.
Tam tikras prekes galime pristatyti per 5 – 10 d.d., kitoms, užsakomosioms / sunkioms / didelių gabaritų ir pan. prekėms gali galioti ilgesnis, iki 30 d.d. pristatymo terminas.
Šiuo metu pristatome tik Lietuvos Respublikos teritorijoje.
Nemokamai baldus pristatome iki tos vietos, kur gali privažiuoti kurjerio mikroautobusas. Standartiškai prekių užnešimo paslaugos kurjeris nesuteikia, todėl prekių užnešimą pirkėjas turėtų susiorganizuoti pats.
Visos prekės yra pristatomos jūsų pasirinktu pristatymo būdu (paštomatu, kurjeriu). Kiekvienas jų turi savo oficialią internetinę svetainę, kurioje galite sekti siuntos kelią mūsų nurodytu sekimo kodu. Sugeneruotą sekimo nuorodą taip pat rasite laiške, kuriame informuosime jus apie tai, kad prekė jau išsiųsta.
Prekių ir pinigų grąžinimas
Jei norite atšaukti pateiktą užsakymą, prašome kuo skubiau susisiekti su mumis nurodytais kontaktais: el. paštu info@hozy.lt arba telefonu +370 635 76516. Užsakymą galima atšaukti tik tuo atveju, jei jis dar nėra išsiųstas.
Jei užsakymas jau buvo išsiųstas, prašome atsižvelgti į prekių grąžinimo taisykles.
Jei gavote brokuotą prekę arba trūksta prekės dalies(-ių), nedelsiant praneškite apie tai mums telefonu +370 635 76516 arba el. paštu info@hozy.lt. Susisiekę būtinai nurodykite detalę, kuri yra brokuota arba kurios trūksta. Taip pat būtinai atsiųskite brokuotos prekės ar jos dalies geros kokybės nuotraukas mums el. paštu info@hozy.lt (jeigu prekė atėjo pažeista / brokuota). Šias nuotraukas mes persiųsime gamintojui. Reikiamą dalį gamintojas įsipareigojęs pakeisti per 7-10 d. d. nuo pretenzijos užregistravimo sistemoje.
Jei įsigyta prekė Jums netiko – ją galite grąžinti. Vadovaudamiesi Lietuvos Respublikos įstatymais, suteikiame galimybę grąžinti prekes per 14 kalendorinių dienų nuo jų gavimo.
Grąžinimo sąlygos:
– Prekė turi būti nenaudota ir nesugadinta.
– Grąžinama prekė turi būti originalioje pakuotėje, su visomis nepažeistomis etiketėmis, lipdukais, apsaugomis, jei tokios buvo. Grąžinama prekė turi būti tvarkingai ir saugiai supakuota.
– Prie grąžinamos prekės būtina pridėti pirkimo dokumentą (sąskaitą faktūrą arba mokėjimo patvirtinimą).
– Individualiai užsakytos prekės (pagal pirkėjo pageidavimus gaminamos ar modifikuojamos prekės) nėra grąžinamos, nebent jos buvo brokuotos ar neatitiko aprašymo.
Kaip grąžinti prekę?
1. Parašykite mums el. paštu info@hozy.lt nurodydami:
– Užsakymo numerį
– Grąžinamos prekės pavadinimą
– Grąžinimo priežastį
2. Per 1–2 darbo dienas susisieksime su Jumis ir pateiksime tolimesnes instrukcijas.
3. Grąžinamas prekes siųskite mūsų nurodytu adresu (siuntimo išlaidas grąžinimo atveju dengia pirkėjas, nebent prekė brokuota ar gauta klaidinga).
Grąžinimo terminas: pinigai bus grąžinti į Jūsų nurodytą sąskaitą per 14 kalendorinių dienų nuo grąžintos prekės gavimo ir įvertinimo dienos.
Jei turite klausimų dėl grąžinimo – drąsiai rašykite mums el. paštu info@hozy.lt arba per kontaktų formą svetainėje.