1. Prekių pristatymas
1.1. Pirkdami prekes www.hozy.lt internetinėje parduotuvėje galite rinktis Jums patogų užsakymo pristatymo būdą: artimiausiai esantį paštomatą arba kurjerių tarnybų paslaugas.
1.2. Pardavėjas pateikia pirkėjui siuntos sekimo numerį.
1.3. Lietuvos teritorijoje visos prekės pasiekia adresatą per 7 – 10 darbo dienų, jeigu prekės kortelėje nenurodyta kitaip. Taip pat Pirkėjas sutinka, jog išimtinais atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų (Force Majeure) aplinkybių.
1.4. Pirkėjas, užsakydamas prekes, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.
1.5. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
1.6. Jeigu nėra galimybės visų Pirkėjo užsakytų prekių pristatyti viena siunta, www.hozy.lt turi teisę pristatyti prekes keliomis siuntomis.
1.7. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pristatomos arba pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.
2. Prekių kokybės garantija
2.1. Kiekvienos www.hozy.lt parduodamos prekės savybės bendrai pasirenkamos prekės lange, prieš pridedant ją į pirkinių krepšelį.
2.2. Pardavėjas neatsako už tai, kad internetinėje parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo monitoriaus / ekrano ypatybių.
2.3. Tuo atveju, kai Pardavėjas tam tikroms prekių rūšims daiktų kokybės garantijos nesuteikia, galioja atitinkamų teisės aktų numatyta garantija. Daugiau apie standartinę garantiją prekėms galite pasiskaityti čia: https://bit.ly/3vTzugc
3. Prekių grąžinimas ir keitimas
3.1. Prekės gali būti grąžintos per 14 kalendorinių dienų nuo prekės gavimo.
3.2. Prekių grąžinimo išlaidas apmoka pardavėjas.
3.3. Prekės priimamos atgal jeigu:
– prekės yra brokuotos;
– prekės atkeliavo nepilnos komplektacijos;
– prekės neatitinka svetainėje pateikto skelbimo aprašymo;
– per klaidą gavote ne tą prekę ar ne tokią, kokios tikėjotės;
– prekė yra nenaudota, originalioje pakuotėje, nesurinkta/neišrinkta.
3.4. www.hozy.lt , parduodama prekes vadovaujasi Civilinio kodekso 6.362 straipsnyje numatytomis daiktų keitimo ir grąžinimo nuostatomis ir LR galiojančiomis Mažmeninės prekybos taisyklėmis. Atkreiptinas dėmesys, kad pagal Mažmeninės prekybos taisyklių 17 punktą „Vartotojo reikalavimas pakeisti nusipirktą tinkamos kokybės prekę analogiškomis prekėmis arba grąžinti sumokėtus pinigus dėl Civilinio kodekso 6.362 straipsnyje nurodytų priežasčių gali būti tenkinamas tik tada, kai pardavėjas sutinka, įsigijus šias prekes: <…>
– parfumerijos, kosmetikos ir tualetinius preparatus;
– fotografijos ir kinematografijos prekes;
– spausdintas knygas, reprodukcijas ir kitus poligrafijos pramonės dirbinius;
– audinius;
– megztus vyriškus, berniukų, moteriškus arba mergaičių apatinius;
– kūdikių drabužėlius;
– pėdkelnes, kojines, puskojines ir kitus panašius;
– siūtus vyriškus, berniukų, moteriškus arba mergaičių apatinius marškinius, naktinius marškinius, pižamas ir panašius dirbinius;
– liemenėles, juosmenis, korsetus ir panašius dirbinius;
– laikrodžius;
– muzikos instrumentus;
– baldus, patalynės reikmenis, šviestuvus;
– žaislus, žaidimus, išskyrus sporto ir meškeriojimo reikmenis;
3.6. Prieš grąžindamas prekę, klientas privalo susisiekti su Pardavėju ir užpildyti jam pateiktą prekės grąžinimo formą.
3.7. Prekė turi būti grąžinta originalioje pakuotėje, nenaudota.
3.8. Išpakuota, panaudota ir sudėta atgal į originalią pakuotę prekė yra laikoma naudota ir už tokią prekę yra grąžinama 50 proc. už ją mokėtos sumos.
3.9. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šiame straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.