Pristatymas ir grąžinimas

1. Prekių pristatymas

1.1. Pirkdami prekes www.hozy.lt internetinėje parduotuvėje galite rinktis Jums patogų užsakymo pristatymo būdą: artimiausiai esantį paštomatą arba kurjerių tarnybų paslaugas.
1.2. Pardavėjas pateikia pirkėjui siuntos sekimo numerį.
1.3. Lietuvos teritorijoje visos prekės pasiekia adresatą per 7 – 10 darbo dienų, jeigu prekės kortelėje nenurodyta kitaip. Taip pat Pirkėjas sutinka, jog išimtinais atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų (Force Majeure) aplinkybių.
1.4. Prekių pristatymas Pirkėjui:
1.4.1. Pirkėjas, užsakydamas prekes, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.
1.4.2. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
1.4.3. Prekių pristatymo (transportavimo) Lietuvos Respublikos teritorijoje kaina yra nurodoma formuojant užsakymą.
1.4.4. Prekės yra pristatomos tik Lietuvos Respublikos teritorijoje.
1.4.5. Prekės pristatomos tik iki tos vietos, kur gali privažiuoti krovininis mikroautobusas.
1.4.6. Prekės nėra užnešamos.
1.4.7. Prekės gali būti užnešamos esant galimybei už papildomą mokestį.
1.4.8. Beveik visos prekės pristatomos nesurinktos, dėžėse, yra pridedama surinkimo instrukcija, furnitūra.
1.5. Jeigu nėra galimybės visų Pirkėjo užsakytų prekių pristatyti viena siunta, www.hozy.lt turi teisę pristatyti prekes keliomis siuntomis.
1.6. Pardavėjas pateikia prekes Pirkėjui vadovaudamasis prekių aprašymuose nurodytais terminais. Šie terminai yra preliminarūs, be to netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo sąlygas.
1.7. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pristatomos arba pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.
1.8. Prekių pateikimo Pirkėjui metu Pirkėjas privalo patikrinti siuntos ir prekės(-ių) būklę bei pasirašyti siuntos perdavimo – priėmimo dokumentą. Pirkėjui pasirašius siuntos perdavimo – priėmimo dokumente, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės, prekių pažeidimų, kurių atsiradimo pagrindas priskirtinas ne gamykliniam brokui, bei prekės(-ių) komplektacijos neatitikimų (tokių, kuriuos galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu) nėra. Pastebėjęs, kad pateiktos siuntos pakuotė pažeista (mechaniškai. suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), prekė(-ės) yra pažeista(-os) ir/ar prekė(-ės) yra netinkamos komplektacijos, Pirkėjas turi atsisakyti priimti siuntą. Pirkėjui neatlikus šių veiksmų, Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas bei dėl prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu.
1.9. Jei Pirkėjui nepavyksta perduoti prekių per nustatytą terminą ir jei Pirkėjas buvo sumokėjęs už Prekes ir jų pristatymą, Pardavėjas susisiekia su Pirkėju, mėgina susitarti kitą pristatymo laiką. Jei Pirkėjas vis tiek neatsiima Prekių, tokios prekės grąžinamos Pardavėjui, užsakymas anuliuojamas, jei buvo sumokėti pinigai, Pirkėjui jie grąžinami į tą pačią banko sąskaitą per 14 d.d.

2. Prekių kokybės garantija

2.1. Kiekvienos www.hozy.lt elektroninės parduodamos prekės savybės nurodomos kiekvienos prekės aprašyme.
2.2. Pardavėjas neatsako už tai, kad internetinėje parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo monitoriaus / ekrano ypatybių.
2.3. Tuo atveju, kai Pardavėjas tam tikroms prekių rūšims daiktų kokybės garantijos nesuteikia, galioja atitinkamų teisės aktų numatyta garantija. Daugiau apie standartinę garantiją prekėms galite pasiskaityti čia: https://bit.ly/3vTzugc
2.4. Pardavėjas teikia prekių garantinio aptarnavimo paslaugas tarpininkaujant tarp Pirkėjo ir gamintojo (ar gamintojo atstovo).
2.5. Pardavėjas įsipareigoja suteikti garantinį aptarnavimą per 15-45 darbo dienas.
2.6. Garantija taikoma gaminio kokybės trūkumams, atsiradusiems dėl gamintojo kaltės. Baldų kokybės trūkumais nelaikoma ir garantijos sąlygos netaikomos:
2.6.1. Kai baldai atitinka Pardavėjo pateiktą kokybės standartą;
2.6.2. Esant natūraliam baldo nusidėvėjimas ar jo savybių pakitimas, dėl galimų ant tekstilės, audinių susidariusių raukšlių ir pan.;
2.6.3. Baldų audiniams, natūraliai odai ir bendrai baldo išvaizdai;
2.6.4. Natūralaus medžio tekstūros, tekstilės, audinio ar odos atspalvio nevienodumams;
2.6.5. Baldai buvo sugadinti dėl Pirkėjo kaltės: naudojant ne pagal paskirtį, tyčinio sugadinimo, ne Pardavėjo montavimo ar remonto metu, gaisro, medžiagų, skysčio, gyvūnų ir dėl kitų išorinio poveikio atsiradusių pažeidimų;
2.6.6. +/- iki 5 cm baldų matmenų neatitikimams, lyginant su internetinės svetainės www.hozy.lt pateikiamais duomenimis;
2.6.7. Tarp Pirkėjui pateiktų tekstilės, audinių, medienos pavyzdžių (sandėlyje, internetinės svetainės ir kt.) ir prekės yra galimi atspalvių, tekstūros skirtumai;
2.6.8. Naujiems baldams skleidžiant kvapą, kuris vėdinant patalpas išnyksta;
2.6.9. Kai kurios baldų dalys (ištraukiamasis čiužinys, atraminės ar vidinės baldų dalys) aptraukiami pagalbiniu audiniu, kurio spalva gali skirti nuo pagrindinės baldo audinio spalvos;
2.6.10. Baldų tekstilės ar natūralios odos laisvumas ant minkšto baldo galimas, nes atsiranda dėl natūralaus audinio tempimosi;
2.6.11. Kai Pirkėjas baldus užsisako skirtingu metu, prekės gali būti gaminamos skirtingu metu, todėl gali skirtis tekstilės, audinio, medienos ir kt. atspalviai;
2.6.12. Kai Pirkėjas nesilaikė baldų ir priežiūros instrukcijos;
2.6.13. Baldams, kurių trūkumai, defektai su Pirkėju buvo aptarti iš anksto.
2.7. Pirkėjas privalo užtikrinti, kad grąžinama nekokybiška prekė transportavimo metu būtų tinkamai supakuota ir taip neatsirastų papildomų trūkumų.
2.8. Nekokybiškos prekės keičiamos ar grąžinamos vartotojo rašytiniu prašymu prekės pristatymo vietoje ar kitoje pardavėjo nurodytoje vartotojui patogioje vietoje.

3. Prekių grąžinimas ir keitimas

3.1. Prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso nuostatomis.
3.2. Norėdamas grąžinti prekę Pirkėjas turi informuoti Pardavėją el. paštu info@hozy.lt.
3.3. 3.1. Taisyklių punkte numatyta teise Pirkėjas gali pasinaudoti per 14 kalendorinių dienų nuo prekių pristatymo jam dienos, informuodamas apie tai Pardavėją.
3.4. Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
3.4.1. grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
3.4.2. prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
3.4.3. prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos, originalios pakuotės (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės, prekės apžiūrėjimui galite perpjauti pakuotės uždarymui skirtas juostas šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
3.4.4. grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
3.4.5. grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.
3.5. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šiame straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos ar reikalavimų grąžinamai prekei.
3.6. Išpakuota, panaudota ir sudėta atgal į originalią pakuotę prekė yra laikoma naudota ir už tokią prekę yra grąžinama 50 proc. už ją mokėtos sumos.
3.7. Prekių grąžinimo išlaidas apmoka pardavėjas. Pardavėjas grąžina Pirkėjui už prekes sumokėtus pinigus per 14 kalendorinių dienų nuo pranešimo apie sutarties atsisakymo dienos.
3.8. Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami mokėjimo pavedimu ir tik į mokėtojo banko sąskaitą.

Close
Close
Close

Mano Krepšelis

Jūsų krepšelis tuščias!

Tęsti apsipirkimą